Complaints and Returns
Cancellations, complaints and returns
Our customer service is just an email or phone call away to resolve any issues with your order or delivery.
Damaged goods / complaints
If your delivery contains damaged or incorrect products, or something is missing, please contact info@masterfeed.de . Please briefly describe what is wrong and give us your order number, along with these three photos:
- Photo of all delivered products
- Photo of the delivery note
- Photo of the front of your package with the seal (not the side with the address)
Please keep your documents, if applicable the product you wish to complain about and the shipping box until we have responded to you and solved your problem.
Alternatively, you can reach us from Monday to Friday 9 a.m. to 4 p.m. on the following telephone number so that we can offer you new products or a refund of the purchase price: +49 (0)5492 - 970 970
Cancellations and Returns
You have the right to cancel your order as long as it is still possible. If you want to return goods that have already been sent, the return must reach us within 14 days of receiving the package.
Please inform us of your cancellation by telephone at the following number:
+49 (0)5492 - 970 970
If you would like to return your package to us, please contact our customer service by email: info@masterfeed.de or call us Monday to Friday from 9 a.m. to 4 p.m. We will then send you a DHL return slip (this return slip offer only applies to shipments within Germany).
Stornierungen und Rücksendungen
Wenn du dein Paket an uns zurückschicken möchtest, kannst du hier ein DHL Rücksendeetikett erstellen.
Du kannst dich auch per E-Mail an unseren Kundenservice info@masterfeed.de wenden. Wir werden dir anschließend einen DHL Rücksendeschein zukommen lassen.
Beschädigte Ware / Reklamationen
Wenn deine Lieferung beschädigte oder falsche Produkte enthält, oder etwas gefehlt hat, wende dich bitte an info@masterfeed.de. Schildere uns bitte kurz was nicht gestimmt hat und gib uns deine Bestellnummer durch, zusammen mit diesen drei Fotos:
- Foto von allen gelieferten Produkten
- Foto vom Lieferschein
- Foto von der Vorderseite deines Paketes mit dem Verschlusssiegel (nicht die Seite mit der Adresse)
Bitte bewahre deine Unterlagen, gegebenenfalls das Produkt, das du reklamieren möchtest und den Versandkarton auf, bis wir dir geantwortet haben und dein Problem lösen konnten.